#1 Skrevet November 28, 2011 Åpnet opp vinduet på førersiden her i går, og vips der sto det fast. Vinduet gikk helt fint ned, og deretter bare 2cm opp igjen før det var bom stopp! Har revet av dørpanelet og tatt av og testet motoren, den funker helt fint i begge retninger. Har samtidig prøvd å fysisk dra vinduet opp, når motor var frakoblet, men det fikk jeg ikke til. Har såvidt lest på noen forum om noe klips som pleier å ta kvelden, men er usikker på dette...Er det noen der ute som har hatt samme problem, eller har forslag til hva jeg kan gjøre? Setter stor pris på svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2011 står denne i ramme i selve døra ? isåfall ville jeg plukket ut hele rammen så du lettere får oversikt over hva den butter i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2011 Nødløsningen for å lukke vinduet er som regel at noen kjører det opp elektrisk mens en annen hjelper det opp med hendene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2011 Hele staget og står inni rammen ja, så det ser ut som jeg må ut med hele greiene, med mindre det er noe bagatallmessig. Prøvde å kjøre vinduet opp elektrisk, samtidig som jeg presset under ruten, men det ville ikke rikke seg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...