Anbefalte innlegg

noen som har kjøpt dette spillet da?

ser veldig tøft ut.

er det verdt penga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er et veldig bra spill,god grafikk, god historie,bra utvalg med biler og baner.Men synes selve spillet kunne vært lengre, nå har jeg spillt easy og normal mode. har vært igjennom spillet/historien 2 ganger.Jeg brukte en god kveld på easy mode.men er jo flere level'er er nå på level 14, har sett at en må oppnå level 30 for unlocka noen av de heftigeste bilene. Syns at dette spillet var myye mer action og spenningsfullt og minnet mer om de gode gamle nfs spillene. Men alt i alt så synes jeg at der er verdt pengene.så det er bare å investere :) Av audiene som er med på spillet, så har jeg kjørt en trimmet rs4 b7 med 700+hk, ellers er det r8 og UrQuattro :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd spillet men ut fra det jeg har lest og hørt fra andre virker det som om spillet er litt for "låst".

Digget storyen når jeg hørte det, race fra kyst til kyst med forskjellige faremomenter lagt inn. Men liker ikker at en er pålagt å følge en fast rute som utviklerene har bestemt. Kommer ikke til å kjøpe spillet heller av den grunn.

Hadde håpt at det gikk an å velge flere ruter og at det gikk an å velge hvilke av disse en ville ta hver gang en kom til en by, ville blitt et større spill, men tror det ville blitt bortimot det ultimate bilspill, fått med det beste fra Forza og GT i tillegg så hadde det blitt helt verst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp heller burn out paradise.... er mere moro for pengene tror jeg.

 

visst det er noen som har xbox360 så kan de kjøpe spillet av meg for 500 kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt spillet og mener det er et drittspill :)

 

Spillt i 2 timer, gidder ikke mer. Blir ufattelig irritert over at man ikke kan være mer en såvidt ut av hvitstripen før man må starte på en checkpoint lenger bak.

 

For å ikke snakke om det teite greiene når man er utenfor bilen, samt man må kjøre innom en bensinstasjon mens man er i et løp for å bytte bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt spillet og mener det er et drittspill :)

 

Spillt i 2 timer, gidder ikke mer. Blir ufattelig irritert over at man ikke kan være mer en såvidt ut av hvitstripen før man må starte på en checkpoint lenger bak.

 

For å ikke snakke om det teite greiene når man er utenfor bilen, samt man må kjøre innom en bensinstasjon mens man er i et løp for å bytte bil.

 

Er faktisk helt enig, ble rundt 2-3 timer med spilling før jeg la det på hylla. Til og være et helt nytt spill synes jeg de iallefall burde fått selve kjøringen (greit, det er ikke en simulator) til å føles bedre.

 

Er forsåvidt ekstremt irriterende om man krysser hvitstripet bittelitt, så må man starte på forrige checkpoint!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt forskjellige meninger gitt om dette spillet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest endek om spillet. mye negativt! så jeg kommer ikke til og kjøpe det. spørs hvilken oppdateringer som kommer da! free run og slikt burde de jo i det minste ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.