#1 Skrevet November 28, 2011 Hei Noen her inne som har bygd om '06 Audi A6 4F, og satt på lamper ( LED ) fra 2010 modell ? Har ombygningsett fra kufatec, vagcom og således alt som skal til ( nesten ) Mangler et xenon sett til disse, noen som vet hvilke pæreholdere det er i disse lyktene ? Evt. anbefalinger til et xenon kit som passer og har bra kvalitet ? ...og noen som har gjort denne jobben som kan komme med tips og triks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 Ingen som har gjort denne Jobben ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2011 Ingen som har vært gjennom dette altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2011 Hei Noen her inne som har bygd om '06 Audi A6 4F, og satt på lamper ( LED ) fra 2010 modell ? Har ombygningsett fra kufatec, vagcom og således alt som skal til ( nesten ) Mangler et xenon sett til disse, noen som vet hvilke pæreholdere det er i disse lyktene ? Evt. anbefalinger til et xenon kit som passer og har bra kvalitet ? ...og noen som har gjort denne jobben som kan komme med tips og triks ? Har du kjøpt lyktene? Eg har kjøpt lykter fra Audiled, hadde orginalt bixenon, dette er D2s pære, de nye lyktene har i tillegg modifisert innerste reflektor til ekstra fjernlys, denne har H7 sokkel. For å skifte lyktene må fangeren av Her er ein link til korleis ein gjer det: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2749778. Husk å holde igjen justeringsmutteren på innsida når du løsner de 3 skruene til lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 Noen som har gode forslag til hvor jeg får kjøpt xenonsett til linsene til disse, står at det skal være D3S.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 Jeg har gjort dette på min gamle bil:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=179792 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...