#51 Skrevet Desember 17, 2011 målt på varmkjøringsregulatoren istad..er strøm til kontakten.. kordan er det å skru av den regulatoren?? lekker ikke annet en litt bensin da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 17, 2011 som man ser så rusen den seg opp uten att jeg rører på gassen når den er nyoppstartet..holder gassen jevnt litt inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 17, 2011 mål om du har spenning i stikket til kaldstart dysen du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 17, 2011 ska gjør det..ska det va spenning heile tia eller kun når dden e kald?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 17, 2011 kun når kald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 17, 2011 ok takker sålangt for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 17, 2011 Sikker på at ikke registeret står 180 grader feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 18, 2011 burde den ikke fusk på full gass og da? sylinder 1 va på topp ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 18, 2011 Tjukkere blanding på kald motor? Det krever vel mer luft inn for å brenne? Hvis du trår gassen i bånn, høres det ut som du "drukner" motoren? Synes igrunn symptomene i den filmen du la ut, minner om at bilen ikke får luftmengden den skal ha. Kanskje ta en titt på spjeldet, eller rundt-om..? Har ikke akkurat sett motoren på disse bilene, så har igrunn ikke snøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 18, 2011 Hadde registeret stått feil så hadde den ikke gått fint når den er varm. Det behøves feitere blanding når motoren er kald, det er derfor en har kaldstart dyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 18, 2011 net når jeg trår gassen i bånn plagest den pittelitt så kommer den for fult..men igår når jeg la ut filmen har jeg hatt start på bilen et par timer tidligere så det var ikke så ille der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 18, 2011 har målt i alle kontakter å det er strøm over alt..smatidig merket jeg att tomgangen ble celdi forandret når jeg trakk ut en og en kontakt. på noen kontakter small det å økte veldi tregt på turtall når jeg prøvde å ruse den litt..det gjelder den på luftfilterboksen samt den lille boksen som det går 2 stk slanger inn på atme luftfilterboksen. men den kontakten jeg merker minst forskjell på er varmkjøringsregulatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 20, 2011 måtte kjøre mk2 på jobb idag siden passaten har takket for seg..da merket jeg meg att bilen drar sinnsykt dårli opp bakker..klarte ikke mere en 3000rpm opp en random bakke med litt lengde.ikke spes bratt heller. som skrevet over så sjekket jeg spenning på kaldstartdysen.den var fin.bilen går ikke når den er kald med kontakten ute. hadde vært meget flott å funnet ut av dette snart siden jeg må bruke shittboxen vær dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 20, 2011 Har du testet dysene? Testet bensintrykket? (både på tomgang og under last) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 22, 2011 nei har ikke gjort noe mere enda.. blir vel over nyåret før jeg gidder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...