golf gti mk3 sliter med å få start

Anbefalte innlegg

hei fruen har en golf gti mk3 92 model som er blitt kranglete å starte viss den har stått over 6-7 timer i ro. kan stå og kjøre den på starteren i 1-2 min så plutselig bromm så starter den. fatter ikkje ka som feile bilen den går ellers heilt prikk fritt. nettopp byttet plugger pluggledninger fordeler lokk og rotor men ingenting av det hjalp :-(

en ting som kansje er verd og nevne er att den pleier ikkje og tulle slik når sola skinner å den få stå tørt men siden garasjen er full så får den gamle golfen stå ute. for meg virke det som den er humør syk....

viss noen har noen tips til hva som kan være galt er eg mer enn takknemlig for det sli att eg får fikset det før starteren brenner opp ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen tips ?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt sent svar, men på min '97 modell 1.6 liter var det coilen som var gåen... hører dette er en vanlig sykdom på disse bilene og lurer litt på om det er samme coil på din.

Så ikke tråden din før nå; lurer på hvordan man bytter tennplugger på min 1,6 på vettig vis og kom over tråden din når jeg søkte.

Mvh Martin Ulsaker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.