Anbefalte innlegg

Idag var vi 14 stykker som møtte opp på lokallagsmøtet.

 

eul_p_4253041ef189d.img.0.jpgeul_p_4253055dd5920.img.0.jpgeul_p_42530758ba05e.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visning av den nye Volkswagen Hiheis sm07.gif

 

eul_p_425307364f00b.img.0.jpg

 

Og til slutt, en liten hilsen fra Ski Kommune. DE får telefon i morgen... :fy:

 

eul_p_425305971fa70.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siterer meg selv fra den andre fgl tråden: Med parkeringsbøtene. Det som irriterer meg mest er at det ikke stod et eneste skilt om det! stod sikkert på automaten, men hvem sjekker den når vi har hatt treff samme sted samme tid i 4-5 år uten at det har vært parkeringsavgift! Sende inn felles klage kansje? Irriterer meg også at en eller annen parkvakt har pelt på bilen min for å feste bota. Får gjøre som mr. sandberg sa i går!: Først kleeeeene viskerne så de ikke kan sette bot der. Så kleeene hver eneste sprekk osv. på resten av bilen så de ikke kan lure den innimellom noe sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siterer meg selv fra den andre fgl tråden: Med parkeringsbøtene. Det som irriterer meg mest er at det ikke stod et eneste skilt om det! stod sikkert på automaten, men hvem sjekker den når vi har hatt treff samme sted samme tid i 4-5 år uten at det har vært parkeringsavgift! Sende inn felles klage kansje? Irriterer meg også at en eller annen parkvakt har pelt på bilen min for å feste bota. Får gjøre som mr. sandberg sa i går!: Først kleeeeene viskerne så de ikke kan sette bot der. Så kleeene hver eneste sprekk osv. på resten av bilen så de ikke kan lure den innimellom noe sted.

 

Mhm... the way to go!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag var vi faktisk ca. 20, fint vær og gode diskusjoner gjorde at vi holdt ut til 22.30... : faint :

 

Noen stemningsbilder...

 

eul_p_42656eb70dbef.img.0.jpgeul_p_42656ef779f16.img.0.jpgeul_p_42656f33164aa.img.1.jpgeul_p_42656f6795609.img.0.jpgeul_p_42656fa1c6841.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard må tildeles prisen årets modder:

 

Før:

 

eul_p_4253070ba8d94.img.0.jpg

 

Etter:

 

eul_p_4265714777597.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte litt på å ta en tur siden jeg var 4-5 mil nord for Oslo, men siden eneste antrekk jeg hadde var mørk dress ble det til at jeg dro hjem istedetfor.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.