#1 Skrevet November 29, 2011 Som tittel sier, så lurer jeg på om det er noen klubbmedlemmer som kan utføre chip-programmering for en rimeligere pris enn hva chip-leverandører kan? Bilen det er snakk om er en 2008 modell VW Touran 1,9 TDI Noen som kan gi noen tips eller vink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2011 BLS motor, må sjekke om det er EDC16 eller EDC17, er det førstnevnte så kan jeg hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2011 Er det EDC16 så kan jeg fint anbefale Petter. Han chipper alle bilene mine han. Custom baby! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2011 Hva tar du for min da Petter? 1,9. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2011 Sender deg PM Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2011 Hva tar du for min da Petter? 1,9. Tja, i Haugeby eller tar du turen over fjorden? Send meg ein PM med info om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...