Kjente feil på 1991 audi 100 2,3, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Hei. Onkelen min vurderer å kjøpe en 1991 audi 100 2,3 sedan som jeg skal være med å se på. Er det noe spes jeg bør sjekke ekstra nøye ang bl.a rust? Andre ting som kan være greit å sjekke? På forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulbue foran pleier å være godt rustet. Oljelekk i fra bakkant av girkassen. Det jeg kom på i farten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rust er det lite av på disse bilene! kan fårekomme på skjermbuene og bak luke. og avogtil i nedkant av dørene. være obs på fjuksing på motoren. tikking er ikke verdens undergang. mest irriterende. olje, vann osv. nyvasket motor rom kan være en tanke vekker.

drivknuter er dyert på disse. så sjekk mansjetten og gi gass med full sving for og høre etter "knatting"

sjekk det elektriske. lys, speedometeret osv.

kliman virker som oftes ikke. ( tom for gass osv )

vannlekasjer kan det også være. sjekk under gulv matter og i bagasjerom.

er det Quattro så sjekk hvor mye slakke det er. ( gi gass og slipp gass pedalen ) sjekk for lekasjer rundt diff og girkassen.

men alt i alt er det en god bil. har to stk stående på tunet her ;) en avnt quattro og en fwd sedan. meget god og kjøre. lett skrudd syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.