#1 Skrevet November 29, 2011 Hei. Onkelen min vurderer å kjøpe en 1991 audi 100 2,3 sedan som jeg skal være med å se på. Er det noe spes jeg bør sjekke ekstra nøye ang bl.a rust? Andre ting som kan være greit å sjekke? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2011 Hjulbue foran pleier å være godt rustet. Oljelekk i fra bakkant av girkassen. Det jeg kom på i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2011 rust er det lite av på disse bilene! kan fårekomme på skjermbuene og bak luke. og avogtil i nedkant av dørene. være obs på fjuksing på motoren. tikking er ikke verdens undergang. mest irriterende. olje, vann osv. nyvasket motor rom kan være en tanke vekker. drivknuter er dyert på disse. så sjekk mansjetten og gi gass med full sving for og høre etter "knatting" sjekk det elektriske. lys, speedometeret osv. kliman virker som oftes ikke. ( tom for gass osv ) vannlekasjer kan det også være. sjekk under gulv matter og i bagasjerom. er det Quattro så sjekk hvor mye slakke det er. ( gi gass og slipp gass pedalen ) sjekk for lekasjer rundt diff og girkassen. men alt i alt er det en god bil. har to stk stående på tunet her en avnt quattro og en fwd sedan. meget god og kjøre. lett skrudd syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2011 Jeg gleder meg til folk får lagt slike svar inn i Wikien som feks her: http://wiki.vwaudi-club.no/index.php/Kjøpsguide_Audi_A6,_type_C4#Teknisk_kvalitet_og_driftssikkerhet Da blir det vesentlig enklere å svare på slike spørsmål, da man kun kan lage link:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...