#1 Skrevet April 5, 2005 Hei, jeg lurte på om det er mulig å skaffe linselykter til B3 fronten? skal ha xenon-kit også... Blir vel mye jobb å bygge om til B4 front bare for å få dem lyktene, forr. må man bytte skjermene foran hvis man skaffer B4 panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2005 har sett b3 med b3skjermer og b4 panser jeg! er vel fullt mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2005 har sett b3 med b3skjermer og b4 panser jeg! Vet vel ikke om bilder? skulle gjerne sett noen for å være sikker om at det ser bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2005 Vet om en som monterte Linselykter (RS2) i en 90 mod 80 med to delte lykter. Lyktefestne stemte hvis overens(like) men måtte ha ny iso(hurtig)kobling på ledningen for å plugge den i lykta. Vet ikke hvordan det så ut med B3 panser, siden han monterte B4 panser i slengen(+låseplate&midstykke). Men alt annet var "orig. b3" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2005 Det eneste som blir stygt hvis man monterer RS2 lykter uten andre modifikasjoner er at du får en glipe mellom lykt og grill på 2-3 cm. Man kan f.eks forlenge grillen for å omgå bytte til B4 panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...