Fjernkontroll a4 fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Hei

fjernkontrollen for og få åpna dørene fungerer ikke.

Trodde først det var batteriet i fjernkontrollen som var dårlig,så jeg byttet det.

Kodet om og da fungerte det første gangen,men nå fungerer det ikke igjen.

Har da altså kodet opp nøkkelen mot bilen og alt.

Trudde kanskje at det var noe galt med selve nøkkelen,så da prøvde jeg med reservenøkkelen men det fungerte heller ikke,hadde skiftet batteriene i begge fjernkontrollene for et lite år siden.

Skiftet tillegg batteriet i den jeg bruker til daglig i går.

Så det skal ikke være batteriet i kontrollene som det er noe feil med.

Tenkte da at mens jeg først var i gang,så kunne jeg prøve å koble av batteriet på bilen,for har en erfaring med at det kan hjelpe enkelte ganger.

Det fungerte heller ikke,så nå har jeg ikke andre metoder jeg kan komme på som funker.

Er det noen her som har av samme erfaringer, og gjerne gode råd så taes det i mot med stor takk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet av erfaring at om det er dårlig spenning på batteriet i bilen så kutter den ut unødige funksjoner slik som fjernlås osv. Opplevd det på alle mine Audier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det skal værtfall ikke være noe feil med batteriet.Kjøpte et helt nytt batteri tidligere i år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det skal værtfall ikke være noe feil med batteriet.Kjøpte et helt nytt batteri tidligere i år

Har du målt batterie????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, bruke bare et multimeter eller noe slikt da eller?. Har kjørt vagcom tidligere å fått opp feilkode voltage to low. Men veit ikke om det er en feilkode som kom i forbindelse med batteriskifte. Men batteriet jeg har nå er litt kraftigere en det gamle batteriet. Ble så dårlig det batteriet som sto på før at jeg ikke fikk starta bila, kan vel hende at feilkoden kom i forbindelse med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at et batteri er nytt, men om det ikke "brukes rett" så vil jo spenningen bli for lav etterhvert. Tenker da på feks slik som jeg som bor relativt nært jobben min, på vinteren når det er veldig kaldt bruker jeg mye varme, hører på musikk osv. Bilen bruker mer strøm enn den produserer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.