#1 Skrevet November 30, 2011 Driv no å bytta alt av foringa og stag bak på S4`en grunna slitasje. Montera nye -orginale- hehe! Men so tok eg spettet og kjente på diffen og de va faen meg god slark. Lurte då på å kjøpe dei blå poly foringane frå 034. Noken som har erfaringa med dessa? er de bra greie som ikkje gir vibrasjon, og er det vits å montere desse då ALLE andre foringer til oppheng, motor, gir er orginale?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2011 Har de på A4-en min, og de funker fint. Merket ikke noe mer vibrasjoner etter montering, men jeg har byttet alle foringer jeg kan til stivere, så mulig det kamuflerer mye. Merket at bilen ble mindre rykkete i overgangen fra pådrag til gassoppslipp, så funksjon har de helt klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2011 jeg har de blå apikol foringene men jeg syns de er for myke...kjøp med det fremre diffestet i samme slengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2011 Ok, takkar for svar! Blir nok dei blå. Framme og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...