Anbefalte innlegg

Som topic sier, så har det akkurat dukket opp noen rare lyder. Det høres ut som de kommer fra bakdekkene når jeg kjører med vinduet nede. Først er det en lyd som minner "sliping" mellom metall, Har noen en formening om hva dette kan være?

Lyd nr to er en pipende lyd som kommer i korte perioder av gangen, etter det jeg hører kommer det forfra. Jeg hadde en lignende hendelse i fjor, på våren, men da var lyden mer intens og varte lenger. Noen som aner hva dette kan være?

Raske svar blir tatt med takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja første lyd kan vel være en liten stein mellom bremsekloss og skive? Ikke akkurat unormalt iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på det, skal vaske den etterpå så får se da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har alufelger med litt "plass" så er det jo bare å ta en kikk på om det ligger noe inntil bremseskiva. Evt. om det er noen hakk i bremseflaten. Ellers kan det jo rett og slett hende at klossene dine er oppbrukt :P Det kan skje ganske fort dersom kalipperen eller håndbrekkswirene blir dårlige sånn at klossene ligger og gnisser mot skiva... Uansett, det ser du jo i tilfelle ganske raskt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.