Anbefalte innlegg

Sikler veldig på denna AutoDB-kode: 1399775

Men lurer litt på åssen import reglene er på den, tenker på alternativ metode. Er vist som orginal s2 og trenger ikke vises mer. Bare betale engangsavg. å hente ut skilt. Men noen som har gjort det siste tida?

Syns den var helt konge, men sikkert mange meninger om det,hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bil må alltid vises når den skal førstegangsregistreres ved enkeltgodkjenning. Du må i tillegg ha ECE-papirer, såfremt den ikke skal registreres under §1.15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jeg å sånn ca til, men selger mener du kan søke og få tilbake ca 30 000,- Blir litt forskjell på prisen,hehe. Men hvorfor betale 60000 for å få tilbake 30000??

Så han skal ha 140000 for bilen ,men må betale 170000 å få resten tilbake når jeg har søkt om alternativ toll. Noen so har gjort det sånn?

Bilen er vist å alt er godkjent ellers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin bil :) men er det bare fremskjærmer som er breddet eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jeg å sånn ca til, men selger mener du kan søke og få tilbake ca 30 000,- Blir litt forskjell på prisen,hehe. Men hvorfor betale 60000 for å få tilbake 30000??

Så han skal ha 140000 for bilen ,men må betale 170000 å få resten tilbake når jeg har søkt om alternativ toll. Noen so har gjort det sånn?

Bilen er vist å alt er godkjent ellers.

Sånn fungerer alt.beregning. Du betaler vanlig avgift, også sier du vil ha alternativ beregning. Enten får du penger igjen, eller en faktura :) Den kan være gunstig på litt eldre biler, men endel kjørte kilometer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin bil :) men er det bare fremskjærmer som er breddet eller?

bare skjermene forran ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.