#1 Skrevet November 30, 2011 (endret) Selger ett sett Dunlop dekk i dimensjonene 225/40-18 og 265/35-18. Det er igjen ca 5mm mønster. Dette er utrolig bra dekk! Selges for kr. 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2011 Ingen som vil ha BILLIGE sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2011 Et sett? Har du 4 stk 225/40-18 så kan jeg ta dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2011 Et sett? Har du 4 stk 225/40-18 så kan jeg ta dem! Det er 2 stk. 225/40 og 2 stk. 265/35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2011 Romjulsbump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2012 Hvor brei felg brukte du på 265 dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2012 Jeg hadde de på 10" men funker vel på alt mellom 9 og 11;) Kan også legge til at disse dimensjonene gir riktig rulleomktets med tanke på quattro/4 motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2012 Kan være behjelpelig med frakt mellom Oslo og Lillehammer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2012 har du bilder av hvor slitte de er (likt slitt forran og bak? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2012 har du bilder av hvor slitte de er (likt slitt forran og bak? ) Jeg kan fikse bilder:) de er forholdsvis likt slitt. Eneste er at bakdekkene er slitt helt på innersiden. Jeg har snudd dekket for å få den slitte siden ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2012 Jeg kan fikse bilder:) de er forholdsvis likt slitt. Eneste er at bakdekkene er slitt helt på innersiden. Jeg har snudd dekket for å få den slitte siden ut:) ok om de ikke er likt slitt på inn/utter-side kan det bli ett problem da jg tenkt på disse som res. dekk til 964'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2012 ok om de ikke er likt slitt på inn/utter-side kan det bli ett problem da jg tenkt på disse som res. dekk til 964'n Det er bare snakk om helt på siden nesten før mønsteret begynner:) her kommer bilder, så får du vurdere selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2012 (endret) Opp igjen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2012 Nå er det vel snart sommerdekk sesong? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...