Baklys dødt på klimapanel i a4/b5 prefacelift

Anbefalte innlegg

Baklyset på den venstre lcd-skjermen på klimapanelet har gått gaiken. Er dette noe som er enkelt å bytte pære på/ få tak i, eller burde jeg bare bytte hele panelet? Ser at de til stadighet blir lagt ut for salg til en ikke så altfor dyr penge

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sånn et liggende :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sånn et liggende :-)

Hvilket delenr har du på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spør siden min enhet er ødelagt og trenger en ny.

Siden trådstarter spør om dette, Så svarer jeg at det er mulig å bytte bare pærene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du bor i Bodø :P

Du kan enten stikke innom Sulland eller du kan kjøpe på Ebay. Det gjorde jeg da jeg måtte bytte på min gamle A4 i instrumentet.

Pæresokkelen du trenger heter: "BX 8.4D"

Litt usikker på watt-styrken du trenger med ifølge how-to'en jeg linka til ligner det på er litt 2W og 1.2W pærer.

Forskjell på fargen på bunnen på pærene.

Anbefaler å bytte alle pærene når du først er igang. Hvis en har røket, er det ikke lenge til de andre gjør det.

Her har du samme pærene som jeg kjøpte.

10. stk 1.2W

http://www.ebay.co.uk/itm/BULB-509TMBK-12V-1-2W-BX-8-4D-black-PANEL-10-PACK-/390300616669?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5adfbac7dd

Her har du 2W pærer:

http://www.ebay.co.uk/itm/Ring-R509TMGR-12v-2w-BX8-4D-Green-Base-Panel-Bulb-Lig-/270645426837?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f03b97a95

Lykke ti!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Bodø ja :)

Sulland skal vel ha en halv årslønn for det, så jeg tror jeg tester de 1.2W pærene!

Tusen takk for hjelpa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Bodø ja :)

Sulland skal vel ha en halv årslønn for det, så jeg tror jeg tester de 1.2W pærene!

Tusen takk for hjelpa :)

Bare hyggelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5f220815-8b64-8a63.jpg

5f220815-8b7b-63c2.jpg

:D

Skulle tatt før-bilde uten blitz også, men tenkte ikke på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.