Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse til en "fornuftig " pris koster ca 1500kr stykke hos nbs,og audi forhandler. er litt mye syns jeg...

få huggerier som har allroad å... :) Noen som har sjekket pris på disse i Tyskland kanskje?

 

listene på nede på dørene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får listene til 1500,- stykket hos NBS så er det bare å løpe og kjøpe: ja :Tror ikke du får de så mye billigere hos noen forhandlere her i Norge gitt...

Fikk mine fra Tyskland via en kontakt her på forumet og prisen ble ikke så langt unna den du oppgir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MYE?? Ikke det at jeg ikke tar deg seriøst altså, men er du sikker på at 1500,-/stk virkelig er lister for Allroad?? Og ikke vanlig A6? Før jeg kjøpte S6-lister på min, hørte jeg på pris for Allroad-lister og da skulle de ha ca 7000,- for to stk med klubbrabatt hos Møller. Blir jo godt og vel over 8000,- i pris for vanlige, dødlige det. Så får du de for 1500,-/stk, hadde jeg vel ikke giddet å sjekke i Tyskland engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 19. mar. 2005 kl. 20.31 skrev stein larsen:

 

> Heisann!

> Kan dere skaffe, de chromelistene som er nede på dørene på audi

> allroad?

> Har en 2001 a6 avant som jeg tenkte å montere slike på.

 

----------------------------------------------------------------

 

Har akkurat solgt min bil.

Monterte slike lister på den også, blei helt rått! :)

 

cs 1500,-stk

 

Ring meg hvis det er noe du lurer på.

 

Med vennlig hilsen

 

Tor Anders Aasland

Norsk Bildelsenter A/S

3421 Lierskogen

-------------------------------------------------------------

 

 

 

 

så blir vel rundt 6000 det for listene hos nbs.....

 

 

e då vel seriøs æ:)

Hva betalte du for s6listene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, steike, glemte i farta at en bil har 4 dører.. Beklager.. Hehe.. *kremt* Da skjønner jeg hvertfall litt mer. Allikevel er jo 6000,- om ikke direkte billig, så er det da en akseptabel pris.

 

Ble ca 2500,- for FIRE stykk S6-lister på Møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ga ca 1400 for 4 stk S6 lister nå for noen mnd siden, inkl klubbrabatten hos Albjerk Auto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja...får se hva man tar seg råd til!:)

Blir vel nye sommerhjul nå...regner med det bli 19`toms A8..syns dem er rå...min mening da hehe

Åsså skulle jo bilen ha vært lakka nede hele veien rundt, måtte regne med 7-8000 for det sa dem her på et firma som regnes for å være billil. menmen..time will show! Har no pjusket litt med noe annet krom-dill-dall i fronten i dag...bildet var for stort til å legge inn her, men gikk på den stem på bil siden. merkelig....er jo et dårlig mobilfoto:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her kommer bildet :)

min a6 forfra.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk kenneth:)

korsn fikk du det tel? hehe

æ har førrestn såve i nestn 18 tima nu:)

snakkes iqeill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.