#1 Skrevet April 6, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse til en "fornuftig " pris koster ca 1500kr stykke hos nbs,og audi forhandler. er litt mye syns jeg... få huggerier som har allroad å... Noen som har sjekket pris på disse i Tyskland kanskje? listene på nede på dørene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2005 Hvis du får listene til 1500,- stykket hos NBS så er det bare å løpe og kjøpe: ja :Tror ikke du får de så mye billigere hos noen forhandlere her i Norge gitt... Fikk mine fra Tyskland via en kontakt her på forumet og prisen ble ikke så langt unna den du oppgir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2005 MYE?? Ikke det at jeg ikke tar deg seriøst altså, men er du sikker på at 1500,-/stk virkelig er lister for Allroad?? Og ikke vanlig A6? Før jeg kjøpte S6-lister på min, hørte jeg på pris for Allroad-lister og da skulle de ha ca 7000,- for to stk med klubbrabatt hos Møller. Blir jo godt og vel over 8000,- i pris for vanlige, dødlige det. Så får du de for 1500,-/stk, hadde jeg vel ikke giddet å sjekke i Tyskland engang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2005 På 19. mar. 2005 kl. 20.31 skrev stein larsen: > Heisann! > Kan dere skaffe, de chromelistene som er nede på dørene på audi > allroad? > Har en 2001 a6 avant som jeg tenkte å montere slike på. ---------------------------------------------------------------- Har akkurat solgt min bil. Monterte slike lister på den også, blei helt rått! cs 1500,-stk Ring meg hvis det er noe du lurer på. Med vennlig hilsen Tor Anders Aasland Norsk Bildelsenter A/S 3421 Lierskogen ------------------------------------------------------------- så blir vel rundt 6000 det for listene hos nbs..... e då vel seriøs æ Hva betalte du for s6listene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2005 Ja, steike, glemte i farta at en bil har 4 dører.. Beklager.. Hehe.. *kremt* Da skjønner jeg hvertfall litt mer. Allikevel er jo 6000,- om ikke direkte billig, så er det da en akseptabel pris. Ble ca 2500,- for FIRE stykk S6-lister på Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2005 Tror jeg ga ca 1400 for 4 stk S6 lister nå for noen mnd siden, inkl klubbrabatten hos Albjerk Auto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2005 tja...får se hva man tar seg råd til! Blir vel nye sommerhjul nå...regner med det bli 19`toms A8..syns dem er rå...min mening da hehe Åsså skulle jo bilen ha vært lakka nede hele veien rundt, måtte regne med 7-8000 for det sa dem her på et firma som regnes for å være billil. menmen..time will show! Har no pjusket litt med noe annet krom-dill-dall i fronten i dag...bildet var for stort til å legge inn her, men gikk på den stem på bil siden. merkelig....er jo et dårlig mobilfoto:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2005 her kommer bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2005 takk kenneth:) korsn fikk du det tel? hehe æ har førrestn såve i nestn 18 tima nu:) snakkes iqeill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...