#1 Skrevet Desember 1, 2011 Noen som kan gi meg en liten veiledning i hvordan jeg demonterer takpanelet i en 2010 A6? Det skulle vært to skruer i brilleluken, og så vippe ned. Men jeg finner ikke de skruene. Hadde vært gull om noen kunne gi meg et tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2011 Ta tak i bakkant og dra ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2011 Ingen skruer altså? Jeg prøvde meg litt, men da sitter den kanskje j... godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2011 Jeg har ikke takluke da, men jeg tar bare tak på midten i bakkant og drar det ned, da løsner dekselet i midten, så er det muligens noen skruer bak det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2011 OBS! OBS! Her er det da skruer som må ut først. Ta en titt her for gode bilder på hvor skruene sitter: http://fiscon-mobile.com/support/manual_a6_4f.php Du må vippe av dekselet over lysene først så skrur du ut de to som sitter rett bak "brille-rommet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2011 Det var dekselet over lysene jeg mente. ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2011 Ikke ment som et sleivspark til deg Rune. Bare la merke til at det kanskje kunne misforstås slik at det bare var å bryte på så kom hele spetakelet ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2011 Skjønte det Sondre, dårlig forklart av meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2011 Takker.. Jeg fikk løs det første dekselet og da kommer skruene til syne. Sondre - jeg PM'er deg - jeg trenger noe mer bistand for den mikrofonen vi har snakket om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...