Mistet bilnøkkelen.( golf 1) hvordan finne nøkkelnr?

Anbefalte innlegg

Eg har greid å rote vekk golf 1 nøkkelen min og eg har selvsagt ikke reservenøkkel: flau : eg vet at det er muligt og få slipt nøkkel etter nr snakket med møller i dag, men bilen min står ikke med nøkkelnr oppført under chassinr hos møller, han eg snakket med synes dette var litt snodig og lurte på om bilen var bruktimportert noe den ikke skal være: klø : er nr oppført noe plass på bilen bak tenningslåsen feks?

Regnr er TL 10764 vis noen har tilgang til systemer som møller ikke har:p

Meget takknemlig for tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt hvis du ikke finner ut av nøkkenummeret så kan du ta ut låsesylinder og deretter plukke ut de låsesplintene. Da vil du få nøkkelkoden. :) Hver splint har et nummer fra 1-5. Vet ikke helt om alle nummerene står på splintene, men alle møller forhandlere har slike sett.. Hvis ikke du finner ut av det så kan jeg fikse det på lørdag mest sannsynlig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bygd om en del av de sylinderene og nr skal stå på hver splint, men er smått og kan være ganske bortslipt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bygd om en del av de sylinderene og nr skal stå på hver splint, men er smått og kan være ganske bortslipt..

Oki, ser aldri etter nummerene.. Hehe.. Har de bare i store poser på jobb når vi bygger dem. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til nøkkelen din.. Klarer desverre ikke oppdrive slipekoden til deg så vi må bare plukke den i fra hverandre desverre skal det være noe håp for samme nøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som kjell sier , slik gjorde jeg på ventoen når jeg klarte å miste nøkkelen ;).. Bakdelen er att den kanskje ikke passer i andre enn den låsesylinderen du har med. Pga forskjellig slitasje. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det kan enkelt fiksas med å pussa ner kantane på nøklen litt.. :) Så me skal alltids få ann til å passa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bare bruke en ispinne? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha kjell.. så det går altså .. bare passe på å ikke slipe for mye ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det... då e du litt fucka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordnet det seg eg filte en annen vw nøkkel etter husken med håndfil til den passet fikk startet og flyttet bilen. 5min etter det fant eg orginalnøkkelen: flau :

Takker for tips og råd: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, du he det me å plutselig finna nøkkelen.. :) Konge at det ordnet seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøkkelen lå i bagasjerommet på golf 6 en nedi ett av hulla på sidene. hvordan den har havnet der har eg ikke peiling på:confused: må få kopiert ett par eksemplarer før eg mister den igjen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke en reservenøkkel nå da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke en reservenøkkel nå da? :)

Joda har jo det men vet ikke hvor sunt det er for tenningslåsen så bedre å få laga ein skikkelig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.