Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Audi A4 stasjonsvogn, 1997 mod 1.8 Turbo, men syns fronten er så kjedelig..

er det noen andre fangere/lykter jeg kan bytte over til uten alt for store problemer?

Gjør meg ingenting å bytte skjermer, panser den plata radiatoren sitter i og fanger og lykter selvfølgelig, men er det noen alternativer?:) vill ha ett litt nyere utseende helst:)

 

Takker så mye for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift lykter gjør mye med fronten! Og så kan du jo alltids sette på en s4 fanger. Det er vel den peneste fronten på B5 syntes jeg :) (bortsett fra RS4 da)

 

 

Fra:

 

Audi-A4-B5.jpg

 

 

Til:

 

7718_1043598226948_1735393789_90864_5028

 

 

Men hvis du tenker på å bytte fra en nyere modell eller noe, så er det vel ikke mye som er "bolt-on" lenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke feil i det heletatt! :)

 

da må jeg altså ha facelift lykter, S4 grill og S4 fanger? Så kan jeg sette S4 grillen i det panseret jeg har?:)

 

Og hvor får jeg kjøpt dette billigst mulig?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet noen foresten hva fargekoden er på den bilen som er avbildet rett over her? Den mørkeblå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen passer rett i. Skjermene må moddes litt for å få på facelift lykter (se DIY her+ du må ha adapter til ledningene). Usikker på om fester til fanger må byttes..

 

Lyktene fant jeg billigst på eBay. Fanger vet jeg ikke.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) Tusen takk:)

får bare kikke litt rundt!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jo 'part and retards' billige lykter til A4, kjøpte mine der for 1500 mener jeg og huske:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.