#1 Skrevet April 6, 2005 NOEN SOM VET?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2005 Spørs om det er 10v eller 20v. På 10v er det nesten ikke plass til noe mer enn originalt mens det på 20v er plass til det meste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2005 20v svelger iaffal unna 10" brede bak med litt mod. Og gjerne bra størrelse i diameter og. 10v får problemer pga skjermkanten bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2005 Helge Vadseth hadde jo 10x19 ET 30 med 265/30-19 dekk på sin 200 20v sedan. Det gikk uten å valse.........men måtte ta av innerskjermen så jeg tror ikke det er plass til særlig mye mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2005 På 20V går 10x18 på både forran og bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2005 har 7x16 på min(100avant).den har ikke "runde" hjulbuer vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2005 tenkte å bruke ORG. felger til URQ med 225/50-15 ET24 Noen som har prøvd? hvis ikke gjør jeg det i morgen. Detter er avant og 10v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2005 tenkte å bruke ORG. felger til URQ med 225/50-15 ET24 Noen som har prøvd? hvis ikke gjør jeg det i morgen. Detter er avant og 10v Det går ikke,he he. men skal få det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2005 Det går ikke,he he. men skal få det til du får holde oss oppdatert og kanskje klare å finne ut hvor brede dekk og felger(16") jeg kan ha på avanten min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2005 du får holde oss oppdatert og kanskje klare å finne ut hvor brede dekk og felger(16") jeg kan ha på avanten min tenkte jeg skulle prøve 8x17 OZ turisimo i morgen med 235/40 på gikk greit med 8x15 foran men bak ødelegger den teite skjermbuen. har noe glassfiber skjermer jeg også skal modde hvis jeg må. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2005 tenkte jeg skulle prøve 8x17 OZ turisimo i morgen med 235/40 på gikk greit med 8x15 foran men bak ødelegger den teite skjermbuen. har noe glassfiber skjermer jeg også skal modde hvis jeg må. oz turismo?? du tenker vel ikke på "superturismo wrc"? syns bare di er helt råe. iom at min er hvit,tror jeg nok at di hadde passet perfect! har du senket? min er orginal,og da blir det nok veldi lite lurt å kaste på 40profil. eller kanskje ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2005 ddet er de felgene med masse eiker. skal ta bilder. Før og etter, har også noen "strøkne" orginal V-8 felger til 91 mod 7x15 BBS felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2005 har du fått prøvd 17" nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2005 tenkte å bruke ORG. felger til URQ med 225/50-15 ET24 Noen som har prøvd? hvis ikke gjør jeg det i morgen. Detter er avant og 10v 8x15 ET24 med originale bakskjermer? Er omtrent som å putte en flodhest inn i en Lupo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 9, 2005 8x15 ET24 med originale bakskjermer? Er omtrent som å putte en flodhest inn i en Lupo.. Jepp se bilder i min profil på bilen. ikke fått prøvd 17 inch enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 9, 2005 tenkte å bruke ORG. felger til URQ med 225/50-15 ET24 Noen som har prøvd? hvis ikke gjør jeg det i morgen. Detter er avant og 10v er det disse du har på nå? subber det bak? gikk dekket utenfor "hjulbuen"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 10, 2005 jepp disse sitter på nå, stikker ca 1,5 til 2 cm utenfor bak se det ene bildet på profilen om bilen. Om det skubber... JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2005 jepp disse sitter på nå, stikker ca 1,5 til 2 cm utenfor bak se det ene bildet på profilen om bilen. Om det skubber... JA auda da blir det nok 215/50-16(7x16 innpress 35) på meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2005 Sånn da har jeg vert å prøvd litt av kvart..... 8x17 m/235/40-17, dette hadde gått fryktelig bra hvis bare ET hadde vært 40 eller 42mm isteden for 35mm, prøvde også med 7,5x15 ET35 samme problem . så 7x16 med ET 35 tviler jeg på går men du kan jo prøve å gi tilbake meldin om hvordan det gikk. Ser på delefilmen til 200 qt der blir det levert felger med 7 1/2 X15 felger med ET 35 DA fungerer det tenker jeg Beklager all feil informasjon Skjønner ingen ting lenger jeg, satt å så i noen gammle felg kataloger, der så jeg at til 200qt avantt kune du få 8x15 med ET17,(REVOLUTION 3DELT) skjønner ikke hvordan de skal få plass til dette hvis at bilen skal kunne fjære mere en 10mm Eller kanskje de bare brukte 5 runder med elektro tape som dekk den gangen. 15 år gamel katalog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 16, 2005 bruker 205/55-16 på 7x16(innpress 35) på vinter-felgene,og det gikk med grei klaring.kanskje man skulle kjøpe 17"...?? nye dekk skal jeg iallfall ha,og da er det jo like greit å kjøpe felg/dekk-pakke. 17" og innpress på 40/42.. irriterende å mangle hjulbuer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2005 vurderer 16 zoll format jeg også men det er så inne i dyrt blitt, er jo nesten lappen dyrere en 15 og 17 tommer i samme bredde og profil. Ihvertfall hvis en skal ha noe gummi som holder mere en 1 runde rundt hjørne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 18, 2005 hvis noen fortsatt lurer så går det fint med 17 tommer på 100. Jeg har 8x17 et 35 på både sommer og vinter. bildet viser med vinterhjul. har oz superturisimo på sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 18, 2005 Er denne senket ??? eventueltt hvor mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2005 ja, den er senket... 40mm men bak har jeg laget en mellomløsning, med bare senkefjærene ble den alt for lav. hjulbua ble liggende ca 3 cm ned på felgen.. så nå har jeg flyttet fjørskåla litt ned og bruker orginalfjærer. har foresten gule koni rund om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2005 OK. Takk for info. Skal ha på HR 40 mm og bilstein dempere på min etter hvert. Er ikke sikker på felg og dekk str enda.Hvilken dekk str kjører du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...