Hvor brede felger kan man på 200QT avant?

Anbefalte innlegg

har 215x45 på både vinter og sommer. det som jeg har lagt merke til i løpet av noen år er at det er veldig stor forskjell på dekkprodusentene altså hvor brede dekkbanene er. dette påvirker også hvor god bilen er å kjøre i forhold til sporing og slik. de jeg har funnet ok på bilen er champiro. litt runde i kantene og på 8 toms felgen får du dratt de greit ut.

det blir helt sikkert bra med HR. ikke prøvd det selv men hørt mye bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 215x45 på både vinter og sommer. det som jeg har lagt merke til i løpet av noen år er at det er veldig stor forskjell på dekkprodusentene altså hvor brede dekkbanene er. dette påvirker også hvor god bilen er å kjøre i forhold til sporing og slik. de jeg har funnet ok på bilen er champiro. litt runde i kantene og på 8 toms felgen får du dratt de greit ut.

det blir helt sikkert bra med HR. ikke prøvd det selv men hørt mye bra.

OK.Takker for all info, da for jeg bare se å få tak i fjære og dempere og hjul :D:D:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare hyggelig å kunne hjelpe.

må komme i gang. skal legge om til sommerhjul til helga. blir godt...

lykke til med handlinga..... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare hyggelig å kunne hjelpe.

må komme i gang. skal legge om til sommerhjul til helga. blir godt...

lykke til med handlinga..... ;)

Kan du legge ut ett bilde med sommer dekk? Nyskjerig, :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jeg gjøre. prøve å få tatt et i løpet av helga? ..

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tilbud idag på momo gt2 7,5x17(et45 tror jeg det var) med 225/45-17 av di beste bf goodrich dekk.skulle få dette for 14t. syns ikke det var så ille?!

spørs om di vil kle bilen,eller bilen kle dem da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

har du tatt noen bilder av bilen med sommer hjulene på? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen fortsatt lurer så går det fint med 17 tommer på 100. Jeg har 8x17 et 35 på både sommer og vinter. bildet viser med vinterhjul. har oz superturisimo på sommer.

Heisann, tror jeg så bilen din i går ved noe som het munken kro eller noe sånt oppe ved valdres/fagernes. Ser "fet" ut med di OZ superturisimo felgene.Selv kjørte jeg service bilen (svart mercedes lastebil) :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte mine RS4 felger i dim 215/45/17" med 7.5x17" ET:35. Disse ble satt på en '86 sedan "uten" hjulbuer. Passet fint det. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tror jeg så bilen din i går ved noe som het munken kro eller noe sånt oppe ved valdres/fagernes. Ser "fet" ut med di OZ superturisimo felgene.Selv kjørte jeg service bilen (svart mercedes lastebil) :D:D

Det stemmer nok det. Har en del jobber i valdres så jeg er der en del.

takk for den kommentaren. syns felger med mange eiker passer godt på bilen.

Har desverre ikke fått tatt noe bilde enda. kommer ved første anledning

JC

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett mob,kamra bilde av bilen med 7,5x15

Bilde(09).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan oppfører hjulopphenget seg på disse bilene? Er det sånn "bobble" funksjon att hjulene kommer lenger inn ettersom man senker disse? Har fått tak i 8x17 compemotive felger med ET35 som jeg tenkte jeg skulle sko med215/45-17 Potenza gummi, ser ut som dette blir "subbings" på gang. Skal senke bilen 40mm.Ser at noen kjører med dette. Forklar hvorda dere får det til. :rolleye:: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noen ting?????

du skal iallfall få info om min med 17",når jeg omsider får den tilbake.den har/er på "sykehus",og har vært der rundt 3mnd : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kamber stagget som bestemmer hvor langt ut hjulet er ved skjermkanten. avhengig av hvordan langt ut dette er justert så vil den legge hjulene innover "bobble" når den blir lavere. Jeg måtte justere min en del for at det ikke skal subbe. sliter nok litt mer hjul enn nødvendig men hva gjør man ikke for utseendet.. : rolleyes

Mvh

Jan Cato

bilde med sommerhjul ligger på info om bilen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki Doki, da skjønner jeg. Da må jeg jo bare se å komme i gang. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.