Audi A4 B5 quattro bak diff

Anbefalte innlegg

sitter her og lurer i og skaffe meg en litt bedre bak diff til min b5 siden min orginal er åpen så har eg sett litt på denne http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf4q-0

å det må jo være mye bedre en den som står der orginalt. ikkje det att bilen er noe rå skinn men eg liker og kunne hive ut ræva mer enn ein gang for og si det slik ;-) men dette er det vell og senter diffen som er med på og styre går det ann att denne senter diffen blir utslitt ???? viss noen skulle kjøre med feil rulle omkrets på noen av dekka tenker da på punktering osv. er forresten en slik 6 trinns ehw gear boks eg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har satt i 80 bakdiff med sperre, og modifisert senter diff fra 2:1 til 4:1.

Se diy'en for sperre på a4 for mer informasjon:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samme senter diff du har som det eg har ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er vell torsen på alle quattro b5 :)

Du ser i tråden min hva jeg gjorde med den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidde du hive opp linken til den tråden finner den ikkje eg :o:o:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant det nå hehe ;-) men når du fjærner det nålelageret sånn og bytter det ut med en skive blir det ikkje masse spon og vil ikkje den slite seg ut fort ???? i og med min er en bruks bil ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er også bruksbil :) nei skiven er hard. 2mm tykk. kjøpte de av en i usa.

så spon blir det ikke noe av:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.