Bagasjeromslås uten strøm.

Anbefalte innlegg

Hei, som overskriften sier så får ikke sentrallåsen til bagasjerommet i min Golf MK4 strøm. Dette er en kombi med fjernstyrt sentrallås. Jeg har nå satt meg ned for å finne ut hva problemet er og fant fort ut at den ikker får strøm. Så planen min nå er å søke i ledninger etter brudd, og jeg lurer i den sammenheng på hvor denne låsen henter strøm fra?

Jeg er ganske fersk innen dette og eventuelle tips kommer godt med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor den henter strøm fra, men vet ihvertfall at 1. plass jeg ville sett etter kabelbrudd var i overgangen mellom karroseri og luke. ;)

EDIT; Følg linken i signaturen min, så finner du et lednings diagram til Golf 4. Mulig du kan nytte dette til noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for rask respons, tar en titt nå.

Det er bare å slenge seg på Freddy hvis noen har fler gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig golf 4 sliter med det samme som diverse andre vag også med "lekkasje fra viskermotor" (spyling). Sjekk dette også. Om du ikke kjenner til dette så er det at dysa løsner og begynner å lekke spylervæske. Denne kan da renne ned i låsen og kødder til elektronikken der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om det problemet, men det er ikke dette i mitt tilfelle. Motoren til låsen fungerer, så det er ett brudd jeg må se etter.

Noen som vet om ledningene går langs taket eller under dørene ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :)

Trenger fortsatt litt hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett etter brudd mellom luke og karroseriet enda? Kan egentlig tenke meg at det er der det er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bruddet må være lenger inn.

Finner ingen strøm ved strømpen mellom luke og karroseriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.