#1 Skrevet Desember 2, 2011 (endret) Hei. En kompis av meg har fått stjålet SAAB en sin er ein rød gammel saab 900 turbo sedan. Bilen sto i Njardarvollen 27 B. Er 3" eksos så bråker litt ekstra viss noen legger merke til det.... Så hvis nogen ser ein gammal saab 900 med regnr VE 75581 si fra Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2011 Ser jeg den så skal jeg love den blir stoppa. Så skriv her om den blir funnet, så det ikke er eieren som får en overraskelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2011 Ser jeg den så skal jeg love den blir stoppa. Så skriv her om den blir funnet, så det ikke er eieren som får en overraskelse. Takk Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2011 bilder er en stoor hjelp tror jeg. hvis det er tatt noen av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2011 Gjerne reg nr også slik vi på møre kan følge med også! Ihvertfall de 3 siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2011 her : )) Hei..Så hvis nogen ser ein gammal saab 900 med regnr VE 75581 si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2011 Jeg kjører mye rundt i jobben. Så jeg skal ha et ekstra øye åpent for røde saaber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2011 Oppdatert med bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2011 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1736991.ece Kanskje disse gutta vet noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...