Trøbbel med instrumentpanel på Golf 1

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg en 1983 Golf 1 GTI (uoriginal).

For tiden kjører jeg bare litt rundt før jeg starter prosjekt-delen.

Har dog et problem med instrumentpanelet. Etter en stunds kjøring så virker ikke temp, fuel og turtelleren.

Har noen vært borti dette?

IMG_3642.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skaffa meg en 1983 Golf 1 GTI (uoriginal).

For tiden kjører jeg bare litt rundt før jeg starter prosjekt-delen.

Har dog et problem med instrumentpanelet. Etter en stunds kjøring så virker ikke temp, fuel og turtelleren.

Har noen vært borti dette?

Har vært bort i 2 ting når det gjelder dette. Det ene (enkel sak) var at multikontaktene bak på instrumenthuset satt løst. Da var det bare å dytte dem skikkeig på plass. Det andre var brudd i printkortet bak på instrumenthuset slik at det ble vakkelkontakt. Lot seg fikse med litt finlodding.

\Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding.

Jeg hadde ute hele greia her om dagen for bytte av pærer og ifm. dette så jeg over printkortet og det så ganske så greit ut. Rensa kontakten mens jeg holdt på.

Jeg leste en artikkel på VW Vortex forumet ang. dette, men jeg klarer ikke å finne den fram igjen. Hvis jeg husker rett så var det et par releer som var byttet om som ga disse symptomene. Skal sjekke dette etter jobb.

Jeg vurderer å kjøpe meg nytt siden det var knekt i festet, slitt i linsa og knekt reset-knapp på triptelleren. Noen som har noe liggende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.