#1 Skrevet Desember 2, 2011 Hei. Vet dere om noen som selger xenon kitt til disse bilene? På nærlys er h7 pære,men den sitter i en adapter,så jeg får ikke koblet ledningene inn dit. Og så er det H15 pære på langlys(aldri hørt om før). Hva må til for og montere dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2011 Hei.Vet dere om noen som selger xenon kitt til disse bilene? På nærlys er h7 pære,men den sitter i en adapter,så jeg får ikke koblet ledningene inn dit. Og så er det H15 pære på langlys(aldri hørt om før). Hva må til for og montere dette? Monterte på en A3, der var det også en slik adapter. Den kjøpte jeg på http://www.autolights.no Hør med Tom Are på tilbuds siden om H15, han har sikkert hørt om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2011 (endret) Har montert i min multivan 2010 og ingen problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2011 Har montert i min multivan 2010 og ingen problemer Ja Hva gjorde du for og montere dette? Hvor kjøpte du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2011 De jeg monterte gikk rett inn også må du klippe ledningene som går til kontakten innvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2011 De jeg monterte gikk rett inn også må du klippe ledningene som går til kontakten innvendig Hvor kjøpte du det? Er ikke så veldig gira og klippe ledningene da.på en såpass dyr bil. Både på Langøya og nærlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2011 På H15 må du klippe. evt må du demontere sokkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2011 Okay,hvilket sett brukte du og passer det med adapterne på lykta eller må du lime de fast ,selve pæredelen ailtså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2011 Du tar ut pære fra lampa og setter inn den nye. passer rett inn. så klippe ledningene og skjøte inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2011 Du tar ut pære fra lampa og setter inn den nye. passer rett inn. så klippe ledningene og skjøte inn. Du tok vel ikke noen bilder av denne jobben? Må sikkert ut med lyktene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2011 Ingen bilder dessvrre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...