Defa motorvarmer plug foran på motor...?

Anbefalte innlegg

Holder på å få ryddet opp i alt kabel vas på bilen, og vil da koble på det kabelen fra defa boksen og inn på motoren. Problemet er at denne står beint mot radiator viften, noe som gjør at det ikke er plass til ledningen/pluggen som skal kobles på. Kan denne løsnes og vris litt til siden eller noe slikt? Da jeg kunne tenkt meg å fått gang i denne nå i vinter.

Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å skjønne hva du tenker på. jeg har montert dette på min og det har ikke vært noe problem.

regner med at det er varmeelementet du sikter til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det er varme elementet, det stikker ut fra blokka på venstre side når man ser bilen foran. Kommer ut og er bøyd frem mot radiatoren. Så er for trangt til å få satt i kontakten uten at ledningen må stå nærmest inn i radiatoren, så lurer på om man kan vri den litt eller noe slikt. Hvis man kunne vridd den litt nedover, så ville det løset alle problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan løsne mutteren på den bittelitt og vri den rundt.. _Bare håper du ikke får noe lekkasje der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, skal prøve det da =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsnet skruen og fikk vridd pluggen i dag, kom masse kjølevæske ut. Men tror det stoppet når jeg fikk trekt til igjen. Nå må jeg bare få tak i strømkable og kupevarmer, så er vinteren sikret. Tror far min har begge deler liggende, så vurderer kjøpe nytt siden han ikke er tilbake før nyttår.

Lurer på å få tak i fjernstyring til DEFA´en og =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å ettermontere fjernstyring på defaen? Evt en kontrollenhet i bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være plug&play, må bare ha et ekstra rele etter hva jeg har forstått =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er plug å play som du sier å må ha ett rele, eller to får å styre kupevifta og motorvarmer separat,visst du kjører kun med ett så kjører du begge deler samtidig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo fint ut å kjøre alt når man først kicker i gang =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.