#26 Skrevet Januar 13, 2012 x2, har også billige pærer fra Kina. Kunne tenkt meg og prøvd disse fra Osram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 14, 2012 Pærene kom i dag, så nå er det bare den "lille" jobben med å få skiftet de som står igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Xenon - Phillips Dagslys - Euralight Tyskland Jeg vasket linsene, lys er super... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 1, 2012 Må mase litt i denne tråden Har noen fått prøvd ut osram pærene enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 2, 2012 Har bestilt meg Osram Cool Blue intensepærer, fra England nå, og venter bare på å få de i posten. Regner med de nærmeste dagene, kanskje imorgen:) Da kan jeg prøve å komme med noen ord om de Bestilte på http://www.hids4u.co.uk om noen skulle være interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har en Passat 3C med orginal xenon. Lurer på å kjøpe meg noen sorte hovedlykter, men finner ikke noen som er tilpasset orginal xenon. Noen som veit om det er mye styr å kjøpe lykter uten xenon, og flytte over det orginale xenon? Eller må eg fjerne det orginale xenon og kjøpe en xenon-kit og montere på nye lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 7, 2012 Fått Osram Cool Blue montert nå i kveld.. Jeg syns det er no merkelig.. De skal jo være hvitere/blåere. Og det er de i det jeg skrur de på, og 20 sekund etter. Veldig fint hvitaktig lys, men blir bare mer gult, som de "gamle" var.. Og helt ærlig merka hvertfall ikke JEG spesielt forskjell på hvor godt det lyste.. Og dæven, nærlysa på S3'en er igrunn ufattelig dårlig.. Folk med vanlig halogenpærer har jo faktisk bedre nærlys enn det jeg har? Merkelig greier.. Menmen, uansett billigere var det å kjøpe fra england da. Og hvis det er andre biler med bedre lamper, eller hva det kan være som gjør det så "dårlig" her, så er det kanskje bedre:) Min erfaring hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 4, 2012 Da har jeg fått montert pærene jeg også..ting tar tid.. Litt vanskelig å få gjort ei skikkelig sammenligning med de gamle nå, men det er helt klart mer lys forran bilen en det var. Om dette oppleves slik pga fargen eller at det faktisk er mer lys er vanskelig å si..uansett så er jeg i allefall godt fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 4, 2012 Det er helt sykt dårlige lys på 3c... jeg gikk for ekstralys på min. Montert på skiltplate og hurtigkoblinger innenfor grillen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har også montert ekstra langlys.. NBB Alpha 225 med 60W xenon er ikke så dumt Det er store lykter, men det gir stort lys..Samtidig har NBB merket sitt øverst på lykta som gir en slags "øyelokk-effekt". Dette flukter helt med panseret på bilen, dermed ser ikke lyktene så enormt store ut på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...