#1 Skrevet Desember 3, 2011 Fantastisk film av Solberg brødrene og Forsvaret Musikken til J Sigsworth er jo og magisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2011 tøft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2011 Syns egentlig ikke den videoen så kul, er liksom ikke noe som skjer. Blei skuffa over den, var litt sånn ja, hva skjer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2011 Samme her, filmingen og musikken er kul men de gjør jo ingenting interessant med bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2011 Litt overdreven bruk av slowmotion også synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2011 Jeg er ikke imponert:( Tommel ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2011 Var litt kjedelig ja... Få noe ala Ken Block action om det skal bli noe action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2011 Kult konsept men bilfilm uten motorlyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2011 kanskje litt dårlig timinig å drive reklame med kuler, krutt og bomber i disse dager .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2011 kanskje litt dårlig timinig å drive reklame med kuler, krutt og bomber i disse dager .......... Hvorfor det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2011 De kjørte denne filmen på Showet i Telenor Arena også.. Satte hvertfall litt steming der, vanvittig lyd! Så var litt kult, men enig med noen her at det er litt sånn "hva skjer nå" Og ang billyder, så er det faktisk ikke SÅ fet lyd i de bila..heh Og noe ala Ken Block med de bila funker ikke, de orker ikke akkurat veldig mye virker det som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2011 Syns filmen var kul jeg! litt mye slow motion, men kul film ellers det MÅ ikke være film av ken block som tar pirvetter på 73 tagning for at det skal være kult etter min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...