Hvilke motorer passer i Golf 2 med 1,3 forgassermotor 91-mod?

Anbefalte innlegg

Hei, det står sikkert ein plass på dette forume men finner det ikkje.

Eg har vore og handla meg ein golf 2 91mod, med 1,3l forgasser motor og defekt toppakning:p (Bilde)

Eg tenkte eg skulle bytte til 1,6 elr 1,8l motor med forgasser. Passer disse motorene rett inn eller er det noe spesielt som må gjers??

Har funnet ein golf 3 med 1,8l forgasser motor, passer denne? eller er det heilt andre fester og sånn? (95mod)

golf2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan slenge inn en 9A motor, 2 liter med 140 gamp! Ellers passer 1.8 monojet, 1.8 digifant, 1.6 diesel. Alt med motor fra 89-95 passer vel inn mtp ledningsnett og sikringsbokskompatabilitet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan slenge inn en 9A motor, 2 liter med 140 gamp! Ellers passer 1.8 monojet, 1.8 digifant, 1.6 diesel. Alt med motor fra 89-95 passer vel inn mtp ledningsnett og sikringsbokskompatabilitet!

Takker for svar.

Så for og gjer det enkelt i første omgang så er det vel berre og finne ein 1,6/1,8 motor med forgasser.

Da er det vell nesten plug and play?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.6 forgasser kan du få tak i, men er da er det like greit å gå etter GTI-motor, i mine øyne i hvert fall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en nydelig 2,8 VR6 som er nyoverhalt å klargjort som turbomotor, den er perfekt for den bilen din hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for VR6! Golf 2 og vr6 er aldri feil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 og VR6= Good shit;)

Men det er damå så skal bruke den, så blir nok ein vanleg 1,6 elr 1,8 i første omgang, men når hu går lei den, då er det stor sjanse for at det kjem ein større motor i den:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 og VR6= Good shit;)

Men det er damå så skal bruke den, så blir nok ein vanleg 1,6 elr 1,8 i første omgang, men når hu går lei den, då er det stor sjanse for at det kjem ein større motor i den:D

Joachim; litt ot: Ser du har Sand som bosted. Sand i Suldal kommune?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det^^

Har bodd der i 19 år. ;) Er oppvokst der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult:) Har bodd her heile livet mitt (21år);)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult:) Har bodd her heile livet mitt (21år);)

Er du i slekt med Gunnar Svensen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Northstar V8 fra Cadillac :D

Glir rett nedi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde vore kos med ein v8 i den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.