#1 Skrevet Desember 4, 2011 Hei Skal bruke dashlogger i bilen min som har SQS kasse basert på 02A. Siden jeg skal bruke dashlogger så må jeg har elektrisk hastighets signal, regner med det finnes bolt on OEM sensor. Spørsmålet er da fra hvilke biler passer evt delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2011 Trur jeg har et par sånne Kluge. Må nesten sjekke litt. Edit: Dette er en OEM sensor som sitter i biler med 02A med elektronisk hastighetsignal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2011 Trur jeg har et par sånne Kluge.Må nesten sjekke litt. Edit: Dette er en OEM sensor som sitter i biler med 02A med elektronisk hastighetsignal. Det må jo være høne det Sjekker du opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2011 Sjekkes så fort jeg får tid Skal nok rekke det i løpet av dagen, har jeg så går den i posten ått deg, on the house. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2011 Hadde jeg. send meg en pm med adresse og slik du så tar vi det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...