Anbefalte innlegg

Er coiloverne av billigere type er som regel demperne mykere og, da vil man oppleve mer ned- og opp-fjæring samtidig som man bånner demperen - det oppleves som stivt (eller stumpt, er mer korrekt å skrive).

Øh? blir det ikke mindre stumpt når det er mykere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet - men hvis det er mykt nok bånner du demperen akkurat som når man kjører på fjærkapp, og bilen blir da myk, men stump (det enkelte kanskje har forveksla med stivt når de sier at bilen ble stiv da de senka mye) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet - men hvis det er mykt nok bånner du demperen akkurat som når man kjører på fjærkapp, og bilen blir da myk, men stump (det enkelte kanskje har forveksla med stivt når de sier at bilen ble stiv da de senka mye) :)

 

Make sense.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De justerbare settene som jeg har funnet fram til ( H&R monotube og Bilstein B14 ) senker 30-60mm(monotube) og 30-50mm(Bilstein). Kommer ikke til å senke 60mm på denne bilen så det blir vel nesten som å korrigere for lik høyde foran og bak: klø : Er mest fristet til å velge Bilstein , justere meg inn på høyden og så bare la det være sånn. Bilstein bruker Eibach fjærer ble jeg fortalt......:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftig mann på sine gamle dager:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I denne saken så var jeg vel fornuftig:p Når fast senk m/dempere koster mere så var jo saken grei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.