#1 Skrevet April 6, 2005 Hei, jeg lurer på en ting... er 20% mørkere enn 40%? Er det sånn at % er mengden av lys som kommer i gjennom filmen? Ble litt usikker her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2005 Ja. Er det jeg har fått opplyst i allefall. At det er % lysgjennomslipp som blir oppgitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2005 ok, takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2005 Ja, er lys gjennom slipp i prosent som oppgis. Selv har jeg 20 bak, og 30 på sidene, ble akkurat passe syns jeg. Men disse prosentene kan sikkert ikke sammenlignes med "billigfilm" fra for eks bilextra,mekonomen o.l. Har selv satt på den med 40 lysgjennomslipp fra bilextra, og den er mørkere en den filmen jeg har på, som er fra solfilmspesialisten. Så du må passe på at du ikke blir lurt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2005 hei frank, har du noen bilder du kunne lagt ut? skal bruke solfilmspesialisten i særp jeg, hadde vært toppers om du hadde klart det. Du som har så kult etternavn å sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2005 He he, ja se en kasper til, tofft. Skal på jobb om 10 min, men kan ta et par bilder imårra, så kan du se hvordan det ble. Legger dem ut imårra da.... Den som venter på noe godt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2005 toppers det kaspers!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2005 Er noen tråder til med soting her på forumet og vet det skal ligge litt bilder der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2005 Bilder (av en skitten bil) tatt i full fart...... De er tatt i sån passe dagslys, men vær obs på at man kan jo bli litt lurt av vinkler/lys/type kamera, men syns de gir et greit bilde om hvordan solfilmen ble....jeg er iallefall 100% fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2005 Bildet bakfra ble det mye refleks på, men filmen er og ganske så mørk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2005 Siste bilde......... Og så vil jeg jo høre va du syns... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2005 av det jeg kan se på bildene så så det kjempe bra ut, så det er jo ikke no å lure på fra min side. Nå som jeg har fått igjen no spenn på skatten så blir det solfilm på meg i juni en gang. regner med at det blir 20% rundt hele. Takker for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2005 Bare hyggelig... Ok, men husk, jeg har 30 på sidene, 20 bak. Kan bli litt mørtkt med 20 rundt om syns jeg, men det er jo selfølgelig en smaks sak. Det blir en "ny" bil med proff solfim, og du har da 7 års garanti... Lykke til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2005 Dette var jo orntlig pent Frank, skal selv få en av dissa spess. tl å legge på min men ble veldig dyrt.. har jo 7 ruter å legge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2005 Jeg fikk sota her i drammen uten kvitt.. Jeg har 5% på bakluke siden vinduer og bak dører, og 25% på fram dører,, det ble veldig fint.. Bare det at det er natta inni billen hehe. Ganster look hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 10, 2005 oki, 5%? er det så og si helt svart det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 10, 2005 Jeg fikk sota her i drammen uten kvitt.. Jeg har 5% på bakluke siden vinduer og bak dører, og 25% på fram dører,, det ble veldig fint.. Bare det at det er natta inni billen hehe. Ganster look hehe hvor i drammen fikk du sota ruta di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 10, 2005 oki, 5%? er det så og si helt svart det da? Jo.. 5% er svart. Ikke sjans i verden å se inn i bilen. Her er min *kremt* Jappse med 5% på alt bortsett fra sideruter foran hvor jeg har 35%. (Skal bytte til 20% på siderutene foran) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 10, 2005 Når det gjelder din bil..ville jeg ha lagt 20% i bakruta og 35% på ALLE siderutene. (Ikke noe jalla soting kun bak!!! ) Da vil du ikke ha noen problemer med kåppers. På en så liten bil så blir det ikke pent å ha forskjell på siderutene..!! Er redd 20% på sidene vil bli alt for mørkt og du vil få litt vel mye oppmerksomhet. I tillegg til at det kan gå med en gåstol eller to 5% er ihvertfall (etter min mening) NO NO på små biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2005 tenker jeg tar 30% rundt hele jeg.... blir nok bra det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...