#1 Skrevet Desember 5, 2011 Bil: Audi A6 1.8TQ -03 som har rullet ca 150 000 Problem: Bilen ville ikke starte. Den drar rundt starteren og alt virker normalt, men den tenner ikke. Forsøkte flere ganger uten å få start og til slutt kommer symbolet for olje opp og motorlampen tennes (sjekket oljenivå - OK). Dagen etter fikk jeg start og alt virker normalt: klø : Har kjørt VagCom på bilen men ingen feilmelding dukker opp. Spørsmål: Kan det være bensinpumpen som begynner å fuske? Eller kan det være releet som starter pumpen? Annet? Noen som har byttet bensinpumpe på denne typen bil før og har noen tips? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2011 byttet mange av disse. De tar som regel kveld rundt 180-240`km. Får den bensin da? og hører du pumpa starter når du vrir på tenninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2011 Hører en summing med det samme jeg vrir om tenningen, men virker som lyden kommer fra motorrom. Bilen har startet uten problemer siden jeg hadde problemer i forrige uke: klø : Så ikke lett å si hva som var feil. (Fant i alle fall ut etter en ringerunde at møller var billigere en NBS og mekonomen på ny bensinpumpe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...