Hvor får jeg tak i RH felger billigst?

Anbefalte innlegg

I følge prislista til felgimport så koster RH AW Crossline 8.5x19" 3delt 10 000,- +moms pr felg

Men de selger pakker med den 2delte versjonen til 18000kr da det er ikke så ille (8.5x19).

Iflg "annonsa" er det kun 5x108 og uansett er den ikke 2-delt og desverre på langt nær så fin som den 3 delte :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi de ikke er billig på RH felger kanskje ?? Fikk bakoversveis når jeg hørte på pris på felger til min bil. Jeg har nummeret til en kar som skaffer RH felger til en meget bra pris....

Veil.priser er jo en ting, men kan jo hende han kan skaffe deg en pakke til en ok pris likevel. Skjønner i hvertfall ikke at Eiker skulle være noe rimeligere å handle fra...

I hvertfall spesielt viktig å kjøpe to/tredelte felger fra en som vet hva som finnes og hvordan ET/ringer etc som passer, ellers er det svært sannsynlig at noe blir feil med bestillingen.

Inge Oppland her på forumet har ettersom jeg vet litt mer inngående info om hvor oppegående Nordisk felgimport er, selv har jeg ikke handla der ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok Rial Daytona Race på meg, får greie meg med 8.5x19 rund baut og heller kjøre på med spacere bak.

Ikke barebare og kjøpe disse heller siden de ikke selges i norge, men da slipper jeg sansynlighvis å møte noen med like felger på en stund :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok Rial Daytona Race på meg, får greie meg med 8.5x19 rund baut og heller kjøre på med spacere bak.

Ikke barebare og kjøpe disse heller siden de ikke selges i norge, men da slipper jeg sansynlighvis å møte noen med like felger på en stund :)

http://www.autogrip.no/sider/nyramme.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH

summerpreview01_websized.jpg

summerpreview02_websized.jpg

summerpreview03_websized.jpg

summerpreview04_websized.jpg

summerpreview05_websized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man ikke tak i disse i 18 toms?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man ikke tak i disse i 18 toms?

Hvis du mener RH AW Crossline, så finnes de, i følge siste Rieger-katalog, kun i 19 og 20 tom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da.. Får man begynne og leite litt til da :P 19 blir for stort syns jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe VSmotor kjører med de felgene på M5'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe VSmotor kjører med de felgene på M5'en.

Nå tenkte jeg på Golf da. Nå er det ett år siden jeg kjøpte felgene snart og heldighvis så er de enda litt sjeldne å se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.