#1 Skrevet Desember 5, 2011 Hei sann. var på eu-kontroll med golfen(-93) og fikk selvsagt noen småfeil her og der. det meste skal vel la seg greit ordne, men er ett par ting jeg håper noen her inne kan gi meg noen tips på. Fikk 2`er feil på at viskerne ikke stopper av seg selv. De stopper kunn når jeg tar viskerhendelen ned når viskerene er nede. noen som kan tenke seg hva det er? håper at det er bare rele`et som må skiftes ut, men frykter at det kan være selve hendelen det er noe galt med? Fikk også 2`er feil på opphengskule v.f. Regner med noe her har skiftet slike før, er det greit å gjøre selv? takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2011 Hei sann. var på eu-kontroll med golfen(-93) og fikk selvsagt noen småfeil her og der. det meste skal vel la seg greit ordne, men er ett par ting jeg håper noen her inne kan gi meg noen tips på. Fikk 2`er feil på at viskerne ikke stopper av seg selv. De stopper kunn når jeg tar viskerhendelen ned når viskerene er nede. noen som kan tenke seg hva det er? håper at det er bare rele`et som må skiftes ut, men frykter at det kan være selve hendelen det er noe galt med? Fikk også 2`er feil på opphengskule v.f. Regner med noe her har skiftet slike før, er det greit å gjøre selv? takk for alle svar den stopp funksjonen ligger vel inne i viskermotoren mener jeg og opphengskule er veldig greit å gjøre selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2011 Fikk 2`er feil på at viskerne ikke stopper av seg selv. De stopper kunn når jeg tar viskerhendelen ned når viskerene er nede. noen som kan tenke seg hva det er? håper at det er bare rele`et som må skiftes ut, men frykter at det kan være selve hendelen det er noe galt med? Mener du at viskerne stopper av seg selv, men midt på vinduet? Eller at de bare fortsetter i evigheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...