Kjøp av solfilm i Trondheim.

Anbefalte innlegg

Har planer om å legge solfilm på boraen. Men liker å gjøre slikt selv, da jeg har en del erfaring med det. Er det noen steder i trondheim en får kjøpt god solfilm som en kan legge selv? tenker da ikke på film fra biltema/cd-cardic og lignende. Men skikkelig film ala 3M og sunguard. Hadde også vært fint om firmaet kunne ha lagt samme filmen selv også, da jeg ikke er sikker på om jeg klarer å få til bakruten selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også sote rutene mine i løpet av april/mai og skal gjør det hos Odd Egil Wollan som jobber for wwwgroup. Utolig grei kar...

 

Han bruker Silhouette film = kvalitet !!! Soter 40%-35%-20%-15%-05%

 

Han holder på å starte opp i et lokale på Tiller der de skal drive med film og dekor.

 

Kan være at du kan kjøpe film av han. Men hvis du først skal gjør det 110% og ikke får til bakruta selv, ville jeg fått gjort alt hos han..

 

Skal som sagt sote rutene mine der, til en SUPER pris..!!. så visst du er interresert i en god deal, send meg en PM. snakk om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å legge solfilm på boraen. Men liker å gjøre slikt selv, da jeg har en del erfaring med det. Er det noen steder i trondheim en får kjøpt god solfilm som en kan legge selv? tenker da ikke på film fra biltema/cd-cardic og lignende. Men skikkelig film ala 3M og sunguard. Hadde også vært fint om firmaet kunne ha lagt samme filmen selv også, da jeg ikke er sikker på om jeg klarer å få til bakruten selv.

 

Du kan nå høre med Dekor Cut, de holder til i Inheredsveien rett over for Statoilstasjonen.

Vet av flere som har vært der å fått lakt på film, og de er veldig fornøyde. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.