#1 Skrevet Desember 5, 2011 For en liten tid tilbake hadde jeg ett problem med at bilen fjusket, feiltennte og var skikkelig kødd. Link til tråd : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223935 Fant ut at det var tenningsmodulen, har gått uten problemer frem til nå. Nå har den nøyaktig samme symptomer igjen, så regner med at den er gåen igjen. Noen her som har noen formening om hvorfor den spiser opp disse? Skal sies at den jeg satte i var dog brukt, men rart at det skjer så tett på hverandre. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet, men vil gjerne høre forslag til hva som kan knekke disse modulene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2011 Kjøleproblemer til tenningsmodul eller kortslutting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2011 Kjøleproblemer til tenningsmodul eller kortslutting. Kjøleproblemer?? Sitter jo på originalplass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2011 Det kan jo godt hende, men uten å ha sett på bilen kommer jeg med mulige teorier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2011 Men er vel ikke mulig å finne feilen med vagcom heller kanskje..? Er jo liksom ingen feil som ligger der hele tiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2011 Noen som har en tenningsmodul liggende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...