Anbefalte innlegg

Hei:) Har en passat 98 1.8t (aeb) jeg sliter litt med. Bilen har rullet 250. Den har gått i mange år med chip++ I sommer begynte bilen å lage lyder. Når jeg lå på 3-4 tusen og ga svak gass i gir begynnte det og klakke i et stempel. For 2 mnd knakk stempel (nr3) Tok motoren fra hverandre for og se hvor ille skaden var etter det hørtes ut som borgerkrig inni den. Hadde mer en flaks da kun skjørtet på stempelet hadde knekt av og lå pent i bunnpannen. Ingen riper i sylinder eller noen ventiler som hadde fått kontakt med stempelet. snakket med skinne racing som har bygget vr6 motoren min:)Han mente det ville gå fint og hone sylinderen også bruke et brukt stempel sålenge det ikke var noe stor slitasje i sylinder. honet og monterte motoren sammen igjen. Alt fungerte helt perfekt fram til en uke siden da jeg hørte en tendens til klakke lyd igjen:( Har kjørt vagcom,sjekket oljetrykk,byttet bensin filter og luftfilter uten og finne feil på noe:( kan det være dyse,bankesensor,tenning?? Noen som har opplevd lignende? takker for tips og råd:) christopher

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.