#1 Skrevet Desember 6, 2011 (endret) Da en nabo ikke er enig i bygging av garasjer, fortsetter byråkratiet på snart 3 året i påvente av en endelig avgjørelse fra fylkesmannen. Derfor ønsker jeg å leie garasje el for vinterlagring av Urquattroen min, da det er uaktuelt å parkere denne ute i gata. Nå står den i garasjen til fattern, noe han er litt missfornøyd med siden han må parkere ute.. Alt er av interesse; Ren vinterlagring, garasje. verksted osv. Tønsberg / Horten omegn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2011 Bumper denne! 1 flaske brunt brennevin til den som er behjelpelig og skaffer meg plass til quattroen! Betaler selfølgelig månedlig leie av garasje/lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2011 LØST! En på jobben tilbyr meg gratis garasje hvis jeg hjelper han med å rydde plass til bilen! Takk til dere som har kommet med forslag/tilbud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...