#1 Skrevet Desember 6, 2011 Har svarte rails på min audi a4 avant, men har lyst på krom. Men istedenfor å kjøpe nye tenkte jeg kanskje at jeg kunne spare et par lapper ved å skru av de jeg har og lakkere de selv med kromlakk som jeg har sett blir solgt diverse steder. Noen tanker om dette? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2011 De fleste kromlakker ser ganske dårlig ut, og heller litt mer sølvblank synes jeg. Kan du ikke heller høre om noen som kanskje har lyst til og bytte rails da? Ofte mange som har krom rails som heller vil ha sorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2011 Krom-lakk bruker sjelden å se ut som krom i det hele tatt... Spesielt ikke vis det boks lakkert i garansjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2011 ja ok..da satser jeg heller på å få tak i krom rails! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2011 I tillegg så blir det ofte merker etter fingeravtrykk i krom lakk fra sprayboks. Den de selger fra biltema f.eks kan man jo ikke ta på etter den er lagt på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...