#1 Skrevet Desember 7, 2011 Hei! Har sjekket en del DIY'er vedrørende skifting av kjedestrammer på min A4 1,8TQ 2003... Har ikke gjort dette før, men har fått forståelsen av at jeg trenger et spesialverktøy for å holde kjeden på plass. Denne http://www.kochtools.com/index.php?p=product&id=76 Min Audi har motormerking BFB, men jeg har ikke klart å finne verktøy som i spesifikasjonen lister opp BFB... Er det noen som vet om eksempelvis den i linken over vil passe min motor? Takker for eventuelle innspill ---W--- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 Hei! Har sjekket en del DIY'er vedrørende skifting av kjedestrammer på min A4 1,8TQ 2003... Har ikke gjort dette før, men har fått forståelsen av at jeg trenger et spesialverktøy for å holde kjeden på plass. Denne http://www.kochtools.com/index.php?p=product&id=76 Min Audi har motormerking BFB, men jeg har ikke klart å finne verktøy som i spesifikasjonen lister opp BFB... Er det noen som vet om eksempelvis den i linken over vil passe min motor? Takker for eventuelle innspill ---W--- Når ble det kjede på disse motorene da? Er reim og enkel å bytte uten noe verktøy..... Og du bytter vel reim og strammer og vannpumpe samtidig...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2011 Kamkjedestrammer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2011 er grei å ha den ja, så man ikke ødelegger strammern, men sitter ikke det verktøyet på strammern når du kjøper ny ? gjorde det på den siste jeg bytta men det var uorg del ! hadde du bodd nere sku du fått en for tru jeg har en fem stk. kan være greit å bytte kjede samtidig :-) koster ikke mye ekstra , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2011 er grei å ha den ja, så man ikke ødelegger strammern, men sitter ikke det verktøyet på strammern når du kjøper ny ? gjorde det på den siste jeg bytta men det var uorg del ! hadde du bodd nere sku du fått en for tru jeg har en fem stk. kan være greit å bytte kjede samtidig :-) koster ikke mye ekstra , Du har helt rett... Den står faktisk fast på den nye strammeren. Takk for hjelpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...