#1 Skrevet Desember 7, 2011 (endret) Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 Hvordan er det å koble hvis man ikke har org xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2011 Du må nok i alle fall få fatt i noen orginale ballaster til xenon. De skal monteres i bunn av lykten. Om noe mer trengs vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2011 Hvordan er det å koble hvis man ikke har org xenon? Får slike lykter til biler uten xenon og (P&R feks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2011 Disse lykten kan fint brukes til biler uten org xenon! Har slike på min, bare å modde litt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2012 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2012 Disse lykten kan fint brukes til biler uten org xenon! Har slike på min, bare å modde litt det Oppskrift på det da? Vurderer å kjøpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2012 Hadde ikke vært så dumt, håper pengene kommer løpende snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 Opp.. Bud mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2012 Er det park på disse? Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...