#1 Skrevet Desember 7, 2011 (endret) Lurer på hvordan jeg får ut seteryggen, fikk det f#¤n ikke til. Lurer også på hvordan jeg demonterer klimadisplay. En annen ting er at bilen har elektriske seter, disse er ikke tatt ut enda, men det er det meste annet. Noen mulighet til å kople 12 volt direkte på disse for å få kjørt de frem og tilbake slik at jeg får skrudd de løs? :-) Håper noe kloke hoder kan hjelpe meg på vei! Magnus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 Seteryggen løsnes på innsiden mot den andre seteryggen. Vipp den ene ryggen frem, og dra plastlisten rett opp. Da kommer du til skruene. Samme på den andre ryggen etterpå. Klimadisplay må du vippe av dekselet rundt, med en liten skrutrekker. Deretter er det bare å løsne de 4 skruene som holder det på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2011 Fine! Prøvde å dra i den lista, men dro nok ikke hardt nok, for jeg fikk den ingen vei. Men da vet jeg i alle fall det. Da er både klimadisplay og baksete i boks. Danke! Mangler bare og få operert framseter, så om noen har et tips, fyr løs :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2011 Var ikke noe problem å få kjørt setene frem/tilbake. Kopla bare i batteriet så hadde de strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2011 den listen rundt henger ganske godt. Er bare til å dra hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2011 Hvilken list er det du tenker på? Den som skuler skruene til bakseteryggen? Om det er den så har jeg fått det til. Har igrunn fått til alt jeg spurte om :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...