#1 Skrevet Desember 7, 2011 Vindusviskerne til damen går av seg selv hele tiden, slik jeg forstod det på henne. De går ikke mindre enn 18 ganger frem og tilbake - hver gang det skjer.. Men de stopper aldri i samme posisjon, i hvertfall ikke der dem skal ligge når det er stopp. Stopper gjerne midt på ruten.. Hva kan være gale her? Dårlig jording kanskje? Hvor kan det være smart å begynne å feilsøke dette problemet? Takknemlig for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2011 Rele eller visker-motor. Sjekk de 2 delene først. Tipper jeg. :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2011 Ok, kjempe! Tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2011 Samme problemet på min, og motoren er død =( Nytt rele koster ca 200kr hos Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2011 Kjempe! Da kan jeg i allefall formidle pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2011 Kjempe! Da kan jeg i allefall formidle pris:) Kan også nevne at ny motor koster ca 2000kr.. Jeg kjøpte min i fra huggeren og betalte ca 600kr inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2011 Sjekk evt bryter'n. Hadde akkurat samme problem på Caddy'n, gikk i hytt å pine, og gjerne leeeeenge av gangen. Kjøpte ny hendel, så var problemet løst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2011 Ok, men hva er det som skjer inni bryteren da, siden den klikker såpass som den gjør? Kortslutting eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2013 Fant dere ut av dette? Har samme problem på min Allroad, og det er samme system som andre Audi 4b. Motoren funker fint, mistenker relé eller bryter for min del. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2013 Ordnet seg selv for fruen sin del: rolleyes Men mistenker at det er/var releet som tullet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2013 Har byttet rele på 2 A6 4b, begge gikk enten konstant eller ikke i den hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 18, 2013 Jeg har byttet relé, men fremdeles så tuller viskerne. Nå går de ca 3-4 ganger frem og tilbake, stopper på en vilkårlig plass i ca 15 sekunder før de går 3-4 ganger igjen. Det finnes en del 4B i dette landet så det er kanskje flere enn et par stk som har opplevd dette...? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2013 Da er det nok bryteren. Hadde samme problemet med en golf 3, og da var det viskerhendelen. TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 8, 2014 Har nå byttet bryter og har samme problem fremdeles. Noen flere som har vært borti dette, og endt opp med å bytte motor? Det er ingen ulyder fra motoren i hvertfall. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg har byttet motor og rele på B5en og enda er jeg plaget, må nok bytte hendelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 8, 2014 På A6 4b så ligger stoppfunksjonen i vinduspussermotoren, så er nok fort vekk den som må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg har byttet motor og rele på B5en og enda er jeg plaget, må nok bytte hendelen. Slutter dine også å gå hvis du tar av tenning ? Sliter med mamma sin bil... Hvis man tar på viskerene også av igjen så fortsetter de bare i korteste intervall. Vipper man bryteren opp så går de fortere så selve intervallgreia funker Jeg har også tenkt på bryter til denne så tror bare jeg må bestille. Men var spesialbestilling og tålig dyr Oppdatèr gjerne når du har byttet på din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 8, 2014 Viskeren stopper og går om jeg slår av tenningen, men de starter når jeg slår den på igjen.. Alle intervallene fungerer som de skal. Så vet egentlig ikke hvor feilen ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 8, 2014 Viskeren stopper og går om jeg slår av tenningen, men de starter når jeg slår den på igjen..Alle intervallene fungerer som de skal. Så vet egentlig ikke hvor feilen ligger. Hm, samme symptomene ja ... Får vell bare bytte bryteren og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 9, 2014 Bryter er billig på ebay, ca 300kr, i hvertfall til 4B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...