Anbefalte innlegg

da har jeg bestilt styling fra JE-Design til a3'n min, og da lurer jeg på hvor fargekoden til lakken står? bare lurer litt her.... heldigvis ikke jeg som skal sette på stylinga, for hakke peil på sånt. Men slik vil den nesten se ut: (men uten den store baklukespoileren)

A3_0503-3.jpg

A3_0503-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og MED audiringene i grillen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se i serviceheftet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står enten på ett klistremerke bak bagasjerommet en plass,mulig i reservehjulsbrønnen.Ellers skal det samme klistrtemerket stå på en av de første sidene i serviceheftet.

 

Husk VAG fargene har ofte mange alternativer så velg rett,kan fort bli en nyanse forskjell på fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, regner med at de som skal sette på stylinga vet detta. jeg bare lurte litt, er jo greit å vite. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått til et lakkværksted å fått de til å finne koden, greit den står i serviceheftet. Men den fargen kan ha flere nyanser. å da er det greit å få rekktig nyanse. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyansene avhenger også veldig av hvilken lakkprodusent man bruker. Spies Hecker lager lakken til VAG, Standox er samme greia, bare med annet navn og innpakning og oppskrift og sånn. Har ikke hatt noe tull med nyanser de gangene man har blandet over 0.3 liter. Enkelte farger er veldig følsomme på forholdet og når man skal blande små doser kan f.eks 0.05g blåfarge gi nok utslag til å kunne se forskjell på sølvfarger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fabrikkene som sender ut nyanse forskjellene.Det på grunn av at de stort sett kjøper store partier lakk hver gang,og hvorfor partiene ikke stemmer 100% med hverandre kan man jo spørre ,for en resept på fargen må de jo ha.

 

Problemet stort sett er jo å finne rett alternativ.På jobb hos meg har vi ett sånn lappe system der hver enkelt alternativ er lakket på ,ikke enkelt å finne rett da når farger stort sett kan te seg annerledes på store flater.

Nå venter vi imidlertid på lakk analyse "pistol",men selv der sier de at man ikke trenger å komme nærmere enn 90% av original alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.