Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om det er noen, som vet om noen, som muligens kunne tenke seg å lakke en Audi A6 i en tøff farge....Til en veldig god pris!!!!

 

Jeg "bygger" bil som jeg vil kjør på treff til Østerike med i mai, jeg begynner å få litt dårlig tid men kunne tenke meg å få lakket bilen også.

 

Gjerne en lærling eller noen som driver litt hobby, bare resultatet blir greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et bilde av lakkerings objekt:

 

a6-5.jpg

a6-5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en som trenger d samme, så er det en som vil ta 2?.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan han jo ta min A4 avant i samme slengen, men trenger bare å bytte/lakkere v-framskjerm og lakk på nedre felt på førerdøra + støtfanger bak og litt flikking på bakluka...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditto, har et panser som trenger et strøk lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutter

 

 

Ser ut for at vi må spleise på brukt lakkboks...Lite lakkerere å få tak på: gråter :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein liten Golf som skal ha litt lakk her og der, så eg er med ;)

 

Me kan jo ringa rund og høyra på priser, ein må vel få noko rabatt når me er ein 3 -4 bilar ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en frontfanger og diffusor som skulle lakkes, så slenger meg gjerne på om det skulle bli en deal ett eller annet sted:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein front og bakfanger og:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal høre med en polakk som driver autoklinikk ute i knarvik. Har brukt han ved 4 anledninger nå og er meget fornøyd med både pris og arbeid. Ca dobbelt så billig som andre steder eg har hørt på de samme jobbene. Gir en lyd når eg har hørt med han om og få til en deal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bakskjerm og en frontfanger, og om han er veldig billig, så har jeg er bakfanger også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør her alle sammen.. Ta kontakt med en kammerat av meg.. Info gies på PM av interesserte..

Hilsen Joakim ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal høre med en polakk som driver autoklinikk ute i knarvik. Har brukt han ved 4 anledninger nå og er meget fornøyd med både pris og arbeid. Ca dobbelt så billig som andre steder eg har hørt på de samme jobbene. Gir en lyd når eg har hørt med han om og få til en deal :)

 

Hei

 

Det hadde vert veldig fint, jeg tenkte å gjøre de meste av grunarbeid demontering selv, så da er det bare sprøyting og lakk jeg vil betale for. Skal være litt rimelig prosjekt dette....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en hel bil hvis det blir noe av !

Skal følge med her ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.