#1 Skrevet Desember 8, 2011 Treff i Mai 2012 Er det noen fra vår region som skal nedover? Vi er noen få biler som skal reise, men vi må sikkert bestille rom/overnatting og ferge ganske snart. Så vis noen andre vil slenge seg på fra Bregen, er det fritt for det. Det ligger en tråd på hovedforum under treff, der er de nermere 30 stk som reiser fra Østlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2011 Jeg har hatt veldig lyst å være med på det et par år nå... Bare aldri kommet meg til det. Kanskje jeg skal hive meg på i år? Har veldig lyst iallefall. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2011 Hvis dere ser på treff tråden så går det fortsatt ann å bestille flere leiligheter, der vi andre er. det er to stykker som har lyst på det. men mangler to til da det er 4manns leilighet.. så se i tråden.. . ) jo flere jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 Ja vi er 3 biler og 4 stk som reiser, men vi har ikke bestillt noe enda. Folk er litt treig til å bestemme seg, men det er på tide å fatte vedtak nå, det er mye folk som skal være på en lite plass, så da er det lurt og være tidlig ute. Jeg tenkte å se om det er mulig å ta båt fra Bergen til Danmark, så sparer vi litt kjøring. De som vil være med fra Hordaland og omkring kan hive seg med, jeg har plass i bilen. og vis noen flere kjører blir det sikker mere plass, vi reiser videre på ferie etterpå mot Italia og Monaco/Frankrike så det er bare å hive seg på det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2011 Hei Da må vi se om vi kan ordne med overnatting, noen som skal være med???? Mats? Vi er fire til nå, fordelt på 3 biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2011 Blir jo nødt til å dra et par dager i forveien sånn som du kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2011 Blir jo nødt til å dra et par dager i forveien sånn som du kjører Hehe Har blitt eldre og fått bedre tid vet du.. Vi skal ha med en 84mod golf 1,5 med masse senk, snudde stålfelger med dekkstrekk og takgrind med ting på, så det blir vel ikke 150km/t i snitt....... Skal ikke henge seg på nedover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2011 Da er vel husrom bestillt, men det er enda ledig så vis noen slenger seg på er det muligheter. Men husk på at det er myyye folk som skal der i mai... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2011 Okey... Jeg tar en sjans jeg da. Du skal skrive meg ned. Har sendt deg tlf nummeret mitt på PM til deg. Kommer hjem ifra nordsjøen imorgen (torsdag). Satser på at jeg klarer å bytte, eller er hjemme når dette skjer til neste år Skal alltid klare å fikse det. Har lyst å kjøre selv. Har aldri prøvd S3'en på Skikkelige veier *hint*hint* Men har ingen problem med å ha folk med meg, bare så det er sagt. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2011 Da er Mats med, og den bestillte leiligheten er nå full. De som vil være med nå, må ordne mad overnatting selv. Vi reiser med båten fra Bergen 7 Mai og setter kursen for destinasjon morgenen etter. Blir et lite stopp eller to i Tyskland med overnatting. Vis noen vil være med, er det fremdelse bare å henge seg på. Vi har god plass i bilene. 3 stk biler med 1 persomn i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2011 Da er hus i orden.. Fra den 13/5 - (19/5 tror jeg) Turen 2012 er planlagt slik: 09.05 Båt fra Norge til Danmark. 10.05 Kjøre til Tyskland for å overnatte på hotell/pub tur? 11.05 Finne på noen aktiviteter i Tyskland. (Overntting på hotell) (Wolsburg/VW, Audi fabrikk, BMW fabrikk, Porshe fabrikk, Ringen ?, Hokkenheim?) 12.05 Fortsette turen til Østerike (Gjerne noen aktiviteter, da de fines mye av det i Tyskland) 13.05-19.05 Himmelen.....øl, fint vær, damer og gammle folkevogner:tilber:. Muligheter for å styre disse dgene selv, ingen ting er avgjort og vi finner på noe gøy sammen: rock :. En person har meldt avbud, så det er en overnattings plass igjen. Vis noen vil slenge seg på i farta så gi en lyd fort.. Vis de ikke vil kjøre selv, har vi mye plass, da alle kjører egen bil: dum :. Men fort dere, fordi det er bare snakk om dager før vi bestiller båt og lugarplass, kjekt å kunne bestille sammen, da kan man fylle opp lugarene og få bedre pris. Vis noen vil være med ring/SMS : 91888528 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...