#1 Skrevet Desember 13, 2011 (endret) Selger unna litt ting som jeg har liggende. 1. Selger en parrot ar drone som kan flys med både iphone og android. Den har jeg kjøpt av en bekjent. Brukt kun tilsammen 3 min etter at jeg kjøpte den. Den har 3 batterier og og ufo lys på. Følger med cover for innen og ute dørs bruk. Dronen kontrolleres gjennon Wifi på telefonen, og live vidoestreming fra dronens 2 kameraer overføres direkte til skjermen! link: http://ardrone.parrot.com/parrot-ar-drone/en/ Pris: hbo 1900kr pluss frakt 2. Bensin bil type hpi savage 4.6. Kjøpte bilen brukt på finn.no i fjor vinter. Kjørte den i 10.min, da hjullager ble ødelagt. Dette må byttes og er ikke alverdens jobb for en som kan dette her. Karosseriet har skade fra tidligere eier. Følger med kontroll, nitro bensin, gløder mm. link: Pris: hbo 1500kr pluss frakt Jeg kan sende bilder via mail eller mms. Lagt til etter 5 dager 13 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2011 BUMP!!! Legger ut på finn.no etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 BUMP!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2012 BUMP!!! KOM MED BUD!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...